کاشان گیم

جدید ترین اخبار رو می‌تونید از‌ این وبلاگ ‌مطلع شود

کاشان گیم

جدید ترین اخبار رو می‌تونید از‌ این وبلاگ ‌مطلع شود.

کاشان گیم

سلام و به وبلاگ گروه برنامه نویسی کاشان گیم خوش آمدید در این وبلاگ ما از جدیدترین اخبار تصاویر بازی ها و برنامه هایی که در حال ساخت هست قرار می دیم و به زودی با آموزش های خیلی خوب در خدمت شما دوستان خواهیم بود.
.
فعالیت ها در حوضه های بازی سازی اندروید ، کامپیوتر ، انیمیشن ، گرافیک ، و کلی کار دیگه در خدمت شما دوستان خواهیم بود.

آمار کاشان گیم
مجموع نمایش‌ها
۱۱۲۹۲۱
مجموع بازدیدکننده‌ها
۱۷۴۹۲
حاضرین در سایت
۱۲

سلام. حرف های نویسنده

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ق.ظ
سلام.

سلام به ایران اسلامی ، سلام به دنیا و صد البته سلام و درورد خدا بر محمد و خاندان پاک و مطهرش و سلامی به بازدید کنندگان و کاربران سایت من اهل شهرستان کاشان هستم اما همه ایران سرای من است ^_^ ... کارهامو با نام مستعار kashangame انجام میدم

اکثراً تو کار ساخت برنامه های گوناگون بودم ، اما یه جورایی الآن اینجا گیر کردم به خودم میگم که چرا تو همون برنامه ها رو نمی ری بسازی اما با علاقه ی زیادی که به ساخت بازی پیدا کردم و کار های چون نظیر فتوشاپ و ساخت انیمیشن و کلی کار دیگه بلد هستم مشغول به ساخت بازی شدم.

هرچی بوده گذشته از حالا به بعد که مهمه ، که به امید خدا به نیکی میگذره. کارهای بازی سازی رو در این سایت قرار می دهم همینطور میزان پیشرفت اونها رو و اسکرین شات ها (تصویر از محیط بازی) رو در سایت قرار می دم تا زمانی که کار بازی تموم بشه.

حالا چند تا برنامه برای گذاشتن آموزش بازی سازی و فتوشاپ دارم که در آینده تکلیف این بخش ها رو هم مشخص می کنم.

از تمام این ها بگذریم  هر هفته هم یک هدیه به تمام کاربران تقدیم می کنیم.